On my heart just like a tattoo



Jag tappade bort mina converse så jag skaffade en tattuering istället.


Njaaa... Inte riktigt så impulsivt var det väl inte. Det var Nellie som en gång i tiden inspirerade mig till att göra en sådan PLUS att jag kan sola och bada som vanligt nu, vilket jag inte skulle ha kunnat göra om jag gjort med maskin.



Precis innan jag skulle göra tattueringen så var den en amerikansk kille som hade gjort klart sin, en skitsnygg som hade tagit honom sex timmar. Han sa att det var det bästa stället att tattuera sig på på ön, och han kändes faktiskt trovärdig, speciellt eftersom han sa att han bodde där.



Den betyder att man ska skyddas från otur och varje rad står för olika saker.
Lite kortfattat; Man ska ha tur med hemmet och alltid veta vart man har det och vart man kommer från. Man ska ha tur med det man gör och man ska ha passion för det. Den symoliserar tur för sin familj och sina nära och kära och att dom oturen från dem ska hålla sig borta.



Jag är jävligt nöjd för jag tycker att den är sjukt snygg och den står för någonting djupare än mig själv.
Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra heller, så nu är det ju bara fritt fram!!!
Har nästan redan bokat tid till en till. Hiihhihihihih.


Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Coolt. Hur gjorde dom denna då? Om dom inte gjorde med maskin och du får lov att sola och bada? Är den lika hållbar då? KRAM

2011-01-15 @ 21:08:21
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0