Bygg, bär och bra jobbat



Vi började 09 imorse och då var det raka vägen till macken för att tvätta Lindas fina BMW som jag har blivit så förtjust i under dessa dagar. Därefter åkte vi till två andra företag och hämtade ut lite reklam. Sen åkte vi till HM och köpte t-shirtar på Lindas begäran (som förövrigt var väldigt snygga!). Vi har pysslat med allt möjligt idag. Jag och Carro har lekt lite Karlsson på taket och satt upp en BAOTA skylt, burit kartonger, lagt golv, klistrat plancher, handlat mat OSV. Kul som inibomben har det iallafall varit!

Ska försöka göra det lite roligare att läsa bloggen genom att ta lite bilder och spela in lite videos!
Så, nu vet ni det.


Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba med någonting som detta. Älskar det! Hoppas det fortsätter att gå lika bra som det har gjort hittills. Imorgon ska jag få träffa familjen Ilmrud och det ska bli sjukt spännande!
Jobbar också på ett eget litet projekt för att ge dom bästa möjliga upplevelse utav Karlstad. Får se hur det blir, men hoppas! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0