Candyman



Det finns inget godare än GODIS. Jag är en riktigt "gajamaja" som pappa brukar kalla mig. Jag tycker helt enkelt om att äta det jag tycker om och det är MYCKET.





Kommer ni ihåg dom? Som poppar i munnen? Åh, nostalgi på hög nivå!

Jag kommer aldrig växa ifrån mitt godisälskande tror jag. Om jag har en eller två lösa kronor över i fickan och går förbi en tuggemiautomat så snurrar jag för fulla bullar. Jag har till och med en EGEN tuggemiautomat som jag ska visa er någon dag.

Nu ska jag äta riktig mat och sen ska jag jobba från 17.00 - 21.00!



Såhär blek var jag på Yves Larock! Pinsamt, bara en månad efter en månads vistelse i Thailand. Som dom sa på Bog Brother igår "om han har varit i Thailand så måste han ha varit albino innan" det var en beskrivning på mig mitt i prick! (Jag ser inte på Big Brother, baraa råkade igår..)


Kommentarer
Postat av: Emma

Men åh! ILLA, det vattnas i munnen på mig när jag tittar på godiset :( hahaha.. Gott, speciellt de där rosa runda fluffiga, som finns i lakrits också - GAAAH!

2011-03-10 @ 20:08:38
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0