Levande bevis



KOM TITTA! Jag har hittat bevis. Det jag skrev om i "ROSA BUSSARNA" inlägget om att drömma och drömmar som slår in, det har jag hittat bevis för att dom faktiskt gör och att mina drömmar inte är så orealistiska som folk (inkl. mig) kanske tror ibland! Haha, komiskt tycker jag!

Det här är ett gammalt inlägg, skrivet i september 2008!


Sex And The City



Idag vaknade jag sent, började 10.30 med spanska, det var soft. Var en jävligt soft dag hela dagen idag faktiskt. På turismen satt vi mest och snackade rymden och terrorattacker. Men det är ju också turism i sig. Turism är verkligen en brett och mycket intressant ämne. Glad som tuppen att jag valde det, och nu kanske Nora ska söka in, har jag hört på ryktesvägar?
Hade orientering på idrotten som gick sådär... Har träningsverk sen igår, vilket jag finner väldigt flummigt. Aja... det är gött faktiskt.

Är hos Dalal, sover där inatt.
Har sett på Sex and the city filmen, och druckit mumsigt te. Jävligt nice kväll faktiskt.
(ÄLSKAR DEN FILMEN)

Jag får verkligen en längtan till att leva livet när jag ser dessa brudar leva sitt liv. Oj, booboobiboo vilka probs dom har hela tiden, men OST, dom lever fan great lifes. Det händer alltid något, dom har alltid varandra, dom har alltid lösningar på sina probs, dom... Det är en film! Okej, jag vill bara leva ett sånt liv, fast inte Charlotte eller Mirandas, för skulle jag ha Mirandas hår skulle det vara som Big Bang på två ben komma gående typ. Men ja, skitsamma, orkar inte ta det nu.

Jag har beslutsångest.
Jag ska ansöka till att plugga i Spanien i ett år, men det är ganska lång tid... 
Och jag vill verkligen mer än något annat (typ) åka på Volontärresa. I Mexiko... Först var det Thailand som lockade, men dit ska jag i trean med pappa, så, nej... 
Men Mexiko, ja!
Eftersom det inte blir något Ayia Napa så MÅSTE jag göra någonting.
Det kliar i fingrarna, jag vill utomlands, fyfan, ett år sen nu snart, sen vi var i Egypten, det är sjukt vad tiden går fort.
Fast den kan få gå så fort den vill, tills 8 jan, då öppnas det verkligen dörrar. Låter cp, men det är true.
Lättare att fixa jobb, får åka utomlands when I want, where ever I want :) AND SO ON.

Nu svider det i mina ögon, fast jag kan inte sova ändå för jag har så mycket tankar i huvudet som inte låter mig sova... Men jag ska åka med, typ 06.40 bussen till stan imorgon, så jag måste få min skönhetssömn. 

SAMANTHA <3

(ASSÖM ÅLB, MGHR)



Jag tycker verkligen det är så sjukt awesome. HIHI! Nej, nu ska jag blåsa håret och sätta på mig scoteroverallen så att jag vågar ut i detta hemska väder. Ska ta en fika med brudarna på stan! MYS! Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0