Trav



Igår drog Jannis med mig till Färjestadtravet och v65. Han har ju lärt mig hur man ska tippa trav och det är faktiskt ganska roligt, speciellt live. Vi sattsade på både hästar och chokladhjul igår, men ingen lycka, förutom att vi kände oss lyckliga. Skönt.



Snart har jag och Jannis träffats i tre år och ni vet ju själva att man har sina ups och sina downs och man allt för ofta tar man varandra för givet. Men som det sanna ordspråket säger så vet man inte vad man har förän man inte har det. Men ur något ont kommer alltid något gott.



Vi drog inte in storkovan som vi hoppats på, men vi har iallafall bestämt oss för att någon dag så fort som möjligt följa med Linda till stallet och rida. Jag utlovar en video på Jannis när han ska gå upp på hästen, det kan ju inte bli annat än fabulous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0