Valborg!



Jag var inte alls sugen på att fira Valborg, men efter många om och men så drog jag mig iväg för att träffa Lojjan och några kompisar till henne. Då var även några ABOAS där och det var kul att träffa dom. Bara Mary och Carro som fattades. Jag köpte mig en flaska alkoholfritt rosévin som var helt ok vilket kvällen också blev. Trevliga människor överallt. Var lite häftigt också att Johanna fixade så att vi fick cruisa runt i Limmo.



En väldigt mörk bild är det enda jag har från kvällen, här sitter vi i Limousinen och är rätt nöjda tror jag.



Jag brukar inte lägga upp bilder på mina "outsits" men jag var så nöjd med den plus att den var väldigt ovanlig för att vara mig, så jag gör ett undantag. Somrig, eller hur!? Jävligt tight och besvärligt också :)

Det var så skönt att jag bestämde mig för att inte dricka någonting innehållande alkohol. Dagen efter var jag pigg och allert (sov till klockan var 13 men det var pga sömnbrist). Skön kväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0