Vårstädning!



Idag har jag hjälp pappa och Agnetha att vårstädat lite på gården. På kort tid har vi fått bort otroligt mycket skit och helt plötsligt såg baksidan utav huset otroligt stort och somrigt och härligt ut till Ted Gärdestads underbara låtar som vi spelade som peppmusik. Solen stod högt på himlen och livet var ljuvligt...



När vi hade varit till tippen åkte vi och köpte glass som vi sedan satt och smaskade i oss på trappen i solen. ÅH, ni kan inte förstå vilken kärlek jag har till våran trapp! Jag passade på att smaka den "nya" twistern som inte alls var så god som den vanliga! Den får typ... 1/5 så den är inte ens värd. Enligt mig :)

Nu ska jag fortsätta med historian som jag MÅSTE få klar idag! GAH. Min rektor sa att jag är en "doer" men det är jag iallafall inte när det gäller skolarbete. Vanligt arbete visst, men skolarbete börjar på att bli riktigt tråksamt nu...







Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag stod och funderade på att testa den nya twistern när jag skulle köpa glass senast, men så lockade de nya cornetto mer. det kanske var tur för mig då, för den med chokladglass och kolasås var så god. vad smakade den twistern?



vi kanske får komma fram till att nyheter som heter nåt med twister inte är någonting att hänga i julgranen helt enkelt ;)

2011-05-08 @ 17:51:55
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: karin

tycker det är rätt svårt att hitta inspirationen nu när det är varms och soool!

2011-05-09 @ 20:10:47
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0