Sammanfattning, typ

Nu var det en vecka sen jag var här och skrev någonting meningslöst.
Men det har hänt lite under veckan som gått.
Tar det från i Fredags.
Då var jag, Sara, Nora och Dalal hemma hos Dalal i fif. Där drack vi liten vin, spelade twister och hade väldigt trevligt!
Vi härjade lite, sen var det dags att dra ut.
Snurrade runt lite på stan, jag och Dalal.
Sen tog vi bussen hem och satt och snackade lite deep shit.
Vi gick och la oss.
Vaknade på morgonen med en grann bakfylla i bagaget.
På söndagskvällen var det allmänt tröttsamt.
På måndagsmorgonen var det skola.
På tisdag var det skola igen. 
Onsdag, igår var jag i skolan och fick hyfsat mycket gjort.
Bland annat så klippte jag, Sara och Dalal lugg. SAMTIDIGT, på toan. Herrejises whatabigmisstake!
Drog hem.
Somnade.
9 OKTOBER, IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0