Call on me


Hela morgonen har jag gått runt och lyssnat på Erik Prydz - Call on me, det är fan en grym låt.
Jag blir träningssugen direkt jag hör den, och det är ju bra.
Apropå träningssugen så ringde Thomas igår, tränaren i Kil, och frågade om jag var sugen på att lira igen.
Jag saknar det, onekligen. Det var typ det jag sa.
Dom har gått upp i trean, och vill att jag joinar nästa säsong. Funderar på det.
Fotbollen är ju min grej, det är ju jag men jag är så sjukt lat!
Har inte rört på fläsket en enda gång sedan sist jag tränade med Norrstrand, det är illa!
Men ikväll tänkte jag mig att jag skulle ta mig en repa. Jag blir crazy annars.
Det kommer va en förjävligt jobbig repa förövrigt.

Jag trodde att detta skulle va en hemskt seg och jobbig dag att ta sig igenom, men hittills har det varit den bästa på länge.
När jag kom hem imorse, runt 7, kunde jag inte sova, så jag satte mig och kollade på ett träningsprogram på tv4sport, det var en lesbisk tjej (som förövrigt va vrölsnygg) som var personlig tränare och la upp massa nice träningsprogram till folk som behöve, sen fick man se henne dejta och sånt... Det var faktiskt nice.

Nu ska jag på A/L.
Later.

Nu, några timmar senare sitter vi hos Nora.
Idag har det varit en sådan dag jag varit överflummig verkligen.
Fick en ny klocka idag, av Agnetha, pappas fru. TACK! <3
Den är verkligen jättefin!
Snart ska vi ut och köra bil, övningsköra!
Jag kommer få kärringstopp säkert 13ggr bara för att dudesen är med.
Men jag är köng i bilen.

IMORGON BLIR DET PARTY!
Ska bli riktigt gött.
Har inte tagit ett enda bloss under hela veckan, vet inte varför jag gör det till en så stor grej, eftersom jag inte röker, bara ibland, men på senare tid har det blivit lite mycket och det är icke bra, icke bra alls. Så nu är det stopp!
Men feströkning går inte att komma undan. Inte ens värt ett försök.
Imorgon börjar jag 9.00 och slutar 10.20. Det gör jag varje fredag. Gött det!´

På måndag ska jag provträna på Njoy också. Det blir nice!
Jag och Sara och kanske Dalal.
För nu jävlar ska det bli ordning på torpet! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0