Kräftskiva

Igår var vi ute, det var väl inte det roligaste jag varit med om, men roligt att träffa alla tuklare.
Jag var lite cp igår, lite mer än vanligt, men jag får bju på den och say i'm sorry!
Det var roligare på förfesten hos mig. När jag inte hade hunnit blivit så jävla dum.

Är på kräftskiva ikväll, hos mor.
Nykter är jag ikväll, jag är inte på humör riktigt. "Jag hade mitt roliga igår."
Men det var jävligt gött med kräftor iallafall, det är en stor favorit.
Just nu sitter vi och kollar på Sing a long, det är ju inte det bästa jag sett, men what ever. Det är ingen karatefylla i huset ännu, men kvällen är ung.

Jag är dryg.

Guru Josh project Infinity 08 <3

Imorgon ska jag inte jobba, jag skiter i det. Pallar inte verkligen.
Får se om jag kommer palla något under veckan, men tvivlar på det.
Ska skicka ut jobbansökan på måndag eller tisdag och hoppas på det bästa.
Vad som helst är bättre än teleförsäljning.
Så imorgon ska jag göra massa turism, med sara, för det ska vara klart på måndag.
Så ska jag storstäda hemma också. Tvätta, diska, dammsuga, RUBBET!
På måndag ska jag träna med Sara och Dalal på Njoy, aerobic, det ska bli jävligt nice!
På tisdag ska jag och pappa på körskoleskit, ska bli jävligt nice, så ska jag köra så det ryker!
På onsdag ska jag träna lite innebandy, får se hur det går...
Dom vill att jag ska börja lira igen, med a-laget, träna ca en träning i veckan + match.
What do you think?
Torsdag är jag sysslolös.
Jag vill bara få tiden att gå. Helst springa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0