Nizita

Jag och mamma har nyss bestämt oss för att köpa hund! Fast det är ju mest mammas, men jag kommer ta hand om den väldigt ofta, cause I LOVE DOGS.
Ska åka dit imorgon kanske, om jag kan ändra min piercingtid. Annars blir det på måndag.
Det är en tik iallafall och hon ska heta Nizita. Så sött. En liten Nizzy.

Idag kom jag en halvtimme sent till skolan, men det har gått skitbra idag.
Egen tisdag, där vi själva planerar vad vi ska jobba med, det är grymt bra!
Kom jävligt långt i grupparbetet och blir lätt klara med det imorgon.
Gjorde även klart källkritiken och lämnade in, asgött.
Imorgon ska jag lägga ner mig i matten för en gångs skull, har till och med köpt block och mapp och grejer så att jag har anteckningar sen när det väl blir prövningar. (Vilket vi har istället för prov.)

Men shit!
Jag ska ju kanske inte till skolan imorgon.
JAG SKA PAXA VOVVE :D

Nej nu ska jag läsa lite Candy.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0