Sug och själv, trevlig helg!

Helgen
Fredag - MYS
Lördag - NICE DAY
Söndag - HELT JÄVLA UNDERBART

I fredags hade jag en väldigt rolig dag. Speciellt när jag, Dalal och Sara fikade på Waynes, för då höll vi på att kissa på oss av skratt! Försökte berätta för Micke, Chrille, Jenny, Sara och Frolle om det, men det var bara jag som tyckte att det var roligt. Men roligt var det och vi skrattar fortfarande. Helt sjukt.
Sen var vi hos fader och Agnetha, när gbgfolket kom, snackade lite, sen åkte vi hem och somnade sött..

I lördags var det en händelserik dag iallafall. Spelade match kl. 13 i Filipstad som förövrigt gick käpprätt åt helvet, loosade med 9 fucking 2. Det var verkligen PINSAMT! Men life goes on, dom var ju faktiskt jävligt grymma!
Sedan åkte vi hem jag och Mickimouse, fixade i ordning oss lite, sen drog vi på hockey tillsammans med gbgfolket. Färjestad - Frölunda, och fbk vann med 2-1, det var en grym match. Grym stämmning! Efter det åkte vi hem till Aftonvägen och käkade tacos med folket. Sen åkte jag till stan, där jag skulle träffa Sara och Dalal,  men Dalal åkte hem direkt så jag och Sara drog till Visit, och där var även Nora och resten, och Nora är så fett skön! Haha. "IHHIIIII" Vi dansade lite, drack orgasm, som är den godaste drinken ever, sa grattis till Solange så gick vi.

Idag, söndag har det varit en typisk söndag.

Sammanfattning av denna helgen, för detta året:
I LOVE IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0