Sura dödskallar och Coldplay

Jag har suttit vid datorn större delen av dagen, och faktiskt fått endel uträttat, men jag märker att det var ett tag sedan jag satt vid datorn, för jävlar vilken huvudvärk jag har.
Det är sista lektionen, turism.
Men jag sitter och skriver examinationsuppgiften i A/L istället. Det går bra.
Jag är ringrostig, det känns, men det går bra.
Skönt att komma igång igen.
Är det lättare att ta negativ kritik än positiv?
Lite spontant så. Think about it.

Jag har lyssnat på Coldplay hela dagen, och kom fram till att jag inte har en enda Coldplaylåt på mobilen. Dom är mina favoriter.
Vi har ett arbete i engelska, vi ska skriva om ett band, och en person, sedan ska vi redovisa för klassen. Jag skriver om mina favoriter. Förr var det Millencolin, men Coldplay orkar man med, i alla lägen, men Millencolin, dom kräver Millencolin-humör.
Coldplay - Fix you
Millencolin - The ballad
Dom kommer till Sverige den 17 och 18de September, Coldplay.
Karin ska dit. Inte jag.
I ärlighetens namn, jag hade inte råd, och när jag väl hade råd, hade jag inte tid.

Även, så har jag ätit sura dödskallar idag, godisar som är jävligt gott surt.
Bra investering i cafeterian tycker jag med många andra.
Den röda sidan är godast.
Den gula är okej.
Vilken värdelös fakta.

Jag skulle även vilja hänvisa er, om någon läser detta, det tror jag inte, men ändå, till Solanges blogg. Den är amazing.
Http://www.solaange.blogg.se

Jag ska cykla hem, men orkar inte.
När jag kommer hem ska jag äta Cheerios och vanlijyoughurt.
Det är hemskt värdelöst att skriva blogg.
Men jag tränar.
Jag ska skriva en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0