Helvetesinlägg

Usch vilken blädag.
Men igår var en bra dag. Förutom att jag glömde mitt busskort hos Dalal vilket gjorde denna dagen till en blädag.

igår åkte jag, Sara och Dalal, vedad och Jannis till Dalal i forshaga, åh vad jag älskar att va hemma hos Pillan för det är så nice. Vi spela twister och satt och snackade lite bara, sen hängde alla med till min träning, som också var i fif, den gick sådär, vi största blåmärket ever, av en innebandy fucking boll. Haha. Älskar Mr Bigs repliker!
Sen efter träningen drog vi hem till Dalal och kollade på skräckfilm, Mirrors. Den var bra faktiskt tyckte jag. Kunde varit lite läskigare bara.
Sen drog vi hem.

Vaknade imorse, trött som ett as, eftersom jag inte var hemma förän typ halv 1 igår. sen när jag hade fixat till mig lite halvt så fort jag kunde, hittade jag inte min plånbok med mitt busskort i... Nej men då hade jag SJÄLVKLART glömt den hos Dalal. Då fick jag usse och sket i skolan.Men det var ju iofs inte världens grej jag missade, skulle bara till Naturum på Mariebergsskogen där jag varit allt för många gånger.
Vaknade 12 typ.
Gick upp och röjde lite, innebandy grejer måste tvättas och blablabla...
Fixade till och med internet! YEAH jag överträffade verkligen mig själv.
 Nu håller jag på att gör makaroner och korv, för sen blir det jobb. BLÄ FY OCH USCH FÖR DET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0