Klara gymnasiet.

Go kväll!

Idag är det måndag och skolan har dragit igång, men inte för mig, jag sitter i Fjällen. Det är på både gott och ont faktiskt. Var riktigt sugen på att börja skolan faktiskt men det är nice att vara här också.
Idag har vi varit i Djupdalsvallen och bestigit Mittåkläppen, som var riktigt riktigt brant. Jag och Meret klättrade upp för en ca 85 graders vägg.
Efter att ha nått toppen gick vi ner igen, där tog vi en våffla och kaffe.
Sen åkte vi hem, pratade lite med Sara på hemvägen och hon berättade lite om skolan och bland annat så har våran skola bytt namn till Klara. Lite mer fräscht än Infokomp iallafall.

Imorgon ska vi ínte vandra något, och det är faktiskt ganska skönt, vi ska fiska istället så ni får mer rapport om det imorgon.

Fick världens gulligaste nattsms av Jannis igår, tack så himla mycket min sötnos. Och jag som alltid brukar säga att jag har otur, men jag har ju fått storvinsten - världens bästa pojkvän. Hihi, puss på dig älskling!

Jag längtar verkligen tills vi åker hem så att jag får träffa honom och så att vi kan spela remi igen, mot Sara och Vedo. Saknar er också!

Faktiskt så är jag inte på humör för att skriva.
Ses imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0