Satan

Tjoho!

Sitter på jobbet, och av någon konstig anledning så säljer jag sämre än någonsin idag. Till en början gick det faktiskt riktigt bra, men flytet försvann?

Elin berättade något väldigt roligt för mig idag, som jag garvade ihjäl mig åt nästan, hon skulle göra en orderbekräftelse med en kund, så hette kunden Satán, men Elin sa Satan. HAHA! Så himlans kul.

På lunchen gick jag, Elin, Thios och Jannis till Antep Kebab, jag tog en kebabsallad, som inte direkt var den godaste jag ätit i mitt liv. Nej usch, inget bra betyg till den...

Dessutom fick jag och Elin springa genom hela stan för att komma i tid till jöbbet vilket gjorde den ännu mindre god och mindre värd.

(YES, NU FICK JAG EN SÅLD FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP TRE TIMMAR!)

Ikväll kommer Effi, min pethera (svärmor) och Ilias hem, awiie! Har varit så tomt utan dom.

Jag och Jannis ska göra Agnethas famous wookgryta tills dom kommer hem så ska vi städa undan det lilla som är kvar.

Ska bli så himla roligt! Samtidigt som det har varit väldigt mysigt de veckor vi varit ensamma, nu kommer vi nog inte vara ensamma så länge förän vi flyttar ut och ihop.

Nu måste jag sälja en till ICA kurir så att jag får spela det roliga, dampframkallande spelet med bollar som Sara brukar spela. (?)

Hejdå.

Ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0