Subway

Sitter återigen på jobbet och klockan är 09.58 och vi har snart genomförst vårat första pass med ICA kuriren och jag har fått en såld.

Ingen är ju hemma ju?

Igår efter jobbet kom Jannis och hämtade mig, vi åkte och spelade lite bingo med thios och thia.

Sen när vi hade förlorat alla våra pengar gick vi hem och då var det bara 40 min kvar tills Effi och Ilias skulle komma hem så vi satte igång

och laga mat. Blev jättestress...

Sen kom dom, och vi blev jätteglada! Var så himla kul att se dom igen.

Bilen var verkligen fullpackad.

Efter att ha lyft ut alla grejer från bilen satte vi oss och åt.

Efter det diskade jag, sen hjälpte vi Effi att plocka upp grejerna.

Till slut började hon ta fram massa t-shirtar åt Jannis, fyra st som verkligen var jättefina allihopa!

Sen fick jag ett SJUKT snyggt linne, med vollanger i grått och svart vilket är denna höstens färger.

Sen fick jag ett svart linne, ganska enkelt men samtidigt festligt som också var väldigt snyggt.

Sen fick jag ett rosa (L) i tub, som var sjukt sjukt snyggt! Precis sådana som jag tycker om!

Sen fick jag tre st nagellack. Vinrött, gult och brunt. Superhandsome. Jag fick också pedikyrverktyg.

Sen fick jag en parfym som luktade lite softmilk typ, behaglig lukt liksom.

Och sist men inte minst fick jag en jättefin/söt ljuslila väska.

I just loooooooooooove bags n shoes.


Kändes som världens julafton, och snällaste tomten. Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Alla tack jag sa, kändes så lama på något sätt.

Men, tack så hemskt mycket Pethera.

På fredag slutar jag med heltiden här på Dialon och går tillbaka till deltiden.

Ska faktiskt bli skönt att inte behöva gå upp kl.8 på morgonen och vara pigg och glad.

Men på lördag ska jag ändå gå upp kl.05.00 och åka till Stockholm för att hämta Meret, utbytesstudenten som ska vara hos pappa och Agnetha i ett halvår.

Jag kommer rusta ut mig med täcke och kudde och hela köret, och sen när vi åker hem, då ska jag köra. Ska bli intressant och se hur jag lyckas

att köra i Sthlm.

Ska också bli kul att träffa Meret och lära känna henne.

Nästa vecka kommer jag jobba hela veckan igen, fast kvällstider. Lika bra när Jannis jobbar också. Kommer bli så sjukt rastlös annars.


Nu är klockan 11.37 och jag är på väldigt dåligt humör för att det går dåligt och jag vet inte varför?! Blir galen. Det värsta med detta jobbet är att det spelar ingen roll

att man gör sitt bästa, för det spelar för det första igen roll så länge man inte säljer PLUS att det är ingen som ser att man faktiskt sitter och kämpar som en jävla idiot.

Det är ganska frustrerande.

Dessa tre veckor har det inte gått värst bra. Trots att jag både vill och försöker.

Jag har bara två månader kvar av min provanställning och jag verkligen hoppas att jag får behålla det, men just nu har jag ju inte direkt visat min

bästa sida, så jag vet inte...

Hoppas...


Nu är klockan 11.46 och jag säger tack för idag och syns imorgon förmodligen.


Okej, jag han inte publicera inlägget förut innan lunch så nu är det efter lunch. Jag var med Jannis på Subway, mysigt som vanligt med min älskling :)

Han var helt jättesöt och hade en överaskning till mig, sushi, men då fanns inte den baren kvar, synd, men men, tanken som räknas.

Ok, byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0