GRATTIS JANNIS <3

HALLÅ HALLÅ!

Tänkte uppdatera lite om vad som hände i helgen:
Igår lördag:
Jannis födelsedag som verkligen var hur lyckad som helst!
Först gick vi upp och sjöng för honom på morgonen, han fick massa presenter och blåste ut ljus. Sen åkte vi in till stan eftersom skorna han fick av mig var för små, så vi bytte till större storlek.
Thios och thia kom hit med Jottis och Jejja, vi åt, gjorde kakor och fikade.
Sen vid klockan 5 stormade folket in.
I första klungan kom Sara, Vedo, Selver, Reko, Rama, Dino och Faisal, sen lite senare kom Nofel och Sandra. Vi fikade med tårta och sjöng så vackert för Jannis.
Sen efter att ha varit här i ett par timmar så åkte vi in till stan och käkade på Amigo.
Då var det hela gänget plus Davut och när han kom, och Stelios började dra alla historier så kunde jag verkligen inte sluta skratta. Skrattade så att sminket kletade i hela ansiktet typ.
Efter det, åkte jag och Jannis hem till mamma, där vi var ensamma så vi avslutade hans födelsedag själva men det var verkligen en ytterst lyckad födelsedag och Jannis var supernöjd! Så jag tackar å Jannis vägnar alla som kom för vi tyckte verkligen att det var superkul! Och som Jannis sa, vi var 16 personer, vilket innebär att vi egentligen har chansen att göra såhär 16 ggr om året ;)
Huvudpersonen denna dagen var Jannis, och huvudsaken är att han blev nöjd, vilket han blev. Älskar dig gubben, och grattis igen! Hoppas du får ett underbart år som 22åring :)

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Bakat pepparkakor med massa underbara barn hemma hos pappa. Och jag var sämre än jag trodde på det, men roligt var det iallafall! Snart ska jag åka till farmor och julbaka så jag får hoppas att det går bättre :D
Skulle ha spelat fotboll idag med gänget också, men det blev inget av, synd för jag var verkligen taggad. Nu ska vi se på Paradise Hotel och imorgon är det skola och jobb!

VI HÖRS.

Godnatt och hoppas ni hade en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ze load

Blev han verkligen nøjd? tror inte du fick med de i texten

2009-12-08 @ 18:43:31
Postat av: fia

hahaha, oopsi :D det kanske hade blivit ett till nöjd om du hade varit med :D

2009-12-08 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0