Shoooping!

Halloj!

Måndag idag, en helt vanlig dag.
Hur har eran julhelg varit? Min har iallafall varit super!

På torsdag var det som sagt jul, då firade jag hemma hos mormor, med mammas sida, och sen åkte jag till Jannis familj. Dagen efter var vi nog de enda som inte var ute och festade. Vi hade lite minijul med Sara och Vedad, med KAFFE. Det var skönt att bara slappa faktiskt. Sen på lördagen var vi hos farmor, och det var också supermysigt!
Tack för alla fina presenter vill jag säga.
Jag var ute och shoppade i helgen, som jag inte gjort på VÄLDIGT länge. Det var helt underbart! Så nu har jag ungefär en helt ny garderob. Feels good n great!

Idag skulle jag ha jobbat, men jag kräktes igår kväll så jag orkade inte. Mår fortfarande lite illa, fattar inte vad det är..? Inte magsjuka iallafall. Kanske har ätit något dåligt?

Lägger upp lite bilder ikväll på min mellandagsshopping!
HÖRS SEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0