Maximal otur = Maximal ginger

Detta är varför jag anser att jag har maximal otur (och kanske 50% av dessa gånger om inte mer, är klumpedunsmittfel)
- Jag stukade min fot rätt fett tre dagar innan nyår och på en cup jag längtat till jävligt länge (spelade en och en halv match)
- Någon snodde mina busskort för två månader så jag fick köpa nya som var ytterst onödiga pengar
- Jag tappade min plånbok i bussen ( men hittade den igen )
- Jag tappade min plånbok nu igen ( vet ej vart )
- Jag tappade min två månader gamla mobil i toan (men den började funka igen)
- Jag tappade mobilen i en halvfull kaffekopp ganska nyligen (men den funkar, fast lite cp)
- Sen håller jag inte räkningen på alla gånger jag tappat den i marken
- Jag har tappat / slarvat bort MINST 10 nycklar (hem och skåpnycklar, cykelnycklar osv..)
- Någon snodde min första kamera
- Min andra kamera gick sönder av okänd anledning
- Min mp3 tappade jag bort
- Någon snodde min favoritkappa på en fest
- Någon snodde min väska med min jättedyra plattång i och skor, mitt favoritlinne etc...
- Jag fick matförgiftning i sommras när vi åt på en jättefin resturang
- Jag köpte en katt som blev cp
- Min hund har ätit upp massa favoritsaker som e mina
- Jag spillde vatten över jannis tangentbord så de gick sönder
- Jag föddes med fräkar

JAG HAR HELT ENEKLT INTE TUREN MED MIG! Och jag menar, visst är det mycket klumpeduns, men är det inte otur att man är klumpig också? Det är ju aldrig meningen liksom... Och ändå skäller min pappa på mig :( Och Stelios också.
Bajs.
Bajsbajsbajsbajsbajs!
JAG VILL HITTA MIN PLÅNBOK, SÅ JAG KAN GÅ UT MED REZ :D
bajs överallt, på alla
jag är sur
och ledsen
och arg
...frustrerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0