All kärlek åt Io.

Mina fötter värker så himla mycket och jag står inte ut en dag längre på brandkåren! Har verkligen fått göra riktigt mansgöra under tre veckor nu, så nu ska det faktiskt bli skönt att komma tillbaka till dialon i tre veckor.
Sen kommer Meret hit. Så det blir inte mycket ledighet för mig, speciellt inte nu när jag lyckligt lottad fick en extravecka på dialon.
Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem och sedan raka vägen till sängen. Är så himla trött. Ska bli så sjukt skönt med helg, och denna helgen har jag och Jannis åtta månader, vilket innebär typ ingenting, men lite extra mysigt är det ju iallafall :)
Vi ska spendera helgen med Stelios och deras far, eftersom dom åker på onsdag, till Grekland i ett väldigt bra tag.
Jag är lite ledsen eftersom det inte finns fler avsnitt ute av The City, älskar låten, top of the world, Pussycatdolls, OFC! :D
Tänkte att jag skulle pimpa till min blogg någon gång i framtiden när jag hittar någon som vet hur man gör.
Snart kommer min babyboo hem, då blir det mys. Älskar våra kvällar. Ska klå honom på finne sen, hihi!
btw, JAG VILL HA EN CHIUAUA. Tror jag ska börja spara till det så att jag kan köpa en typ direkt efter att jag går ut gymnasiet. I DONT GIVE A SHIT.
Snart kommer Sara hem också, ska faktiskt bli skönt, har saknat henne! Och snart ska vi göra massa roliga saker, boda borg och lite sånt, awii! :D
JUST DET. Glömde ju nästan att berätta att jag träffade en äkta kines igår! Han kom fram och frågade min och Daniel om vi var volontärer så började jag snacka med honom, vi bytte mail och allting, fast det var för att han skulle skicka kort, men fatta va coolt, att jag har snackat med en riktigt kines. Det är det ju faktiskt inte ALLA som har. Haha.
Nu ska jag kolla på The Hills, och dricka te.
So long, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0