Grekland

Jahapp...
Nu har jag varit i Grekland med min älskling. Det var verkligen helt helt underbart och någonting som vi ska göra nästa sommar igen. Tyvärr var inte vädret det bästa, men det var semestern i helhet.
Tänk... för exakt en vecka sedan vid den här tiden gick vi på paralia och shoppade i Katerini. Shoppingen, shoppinggatorna, oh, me love, big big time. Skulle LÄTT kunna åka dit över en helg och köpa en ny garderob, LÄTT!
Fick med mig lite nytt hem iaf, dock inte så mycket som önskat.
Ett par nya skor, underkläder, en rosa jättefin mysdress, en tröja, fyra nya väskor varav en jätterosa och jättemig. Ett par klänningar, och lite osv.
Var på shopping med Effi, min kära svärmor. Var på bröllop, klubbar, wet t-shirt, gokart, grotta, olympus osv osv.
Fick med oss 900 foton hem som det ska bli en jättefin bok av.
Träffade mycket trevligt folk!
Och tiden gick alldeles för fort.
Nu har jag börjat jobba, men blev sjuk, vilket suger väldigt väldigt hårt. Har ont i hela kroppen och jag står inte ut!!
Jaja, vill tacka min älskling Jannis för en helt underbar första resa tillsammans och tack för många underbara skratt och roligheter och shoppingtimmar! Älskar både dig och det land du kommer ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0