Klädskolan nästa?

Fick tillbaka mail från klädskolan och de sa att det inte var några som helst problem att jag tog kursen samtidigt som jag pluggade. Så, det kanske blir klädskolan nästa, så länge man inte behöver typ, världens bästa symaskin.
Och är det så att man tar de båda kurserna har man behörighet till design högskola.
Men det är inte riktigt mitt syfte med detta, jag vill helt enkelt bara lära mig att sy.

Idag har jag jobbat, fick måla igen, vilket jag mer än gärna gör. Hoppas jag får måla imorgon igen.
Efter jobbet gick jag lite en sväng på stan. Hittade fina skor.
Träffade Jannis.
Åkte hem och såg sju avsnitt av The City.
Åt nudlar med Stelios och lekte med hans shulululu iPod touch.
Nu sitter jag och väntar på att min fnosgubbe ska komma hem då ska vi laga mat och se på The contender.
Jag känner mig så full av kärlek.
Nu ska jag duscha.
Aide ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0