We'll talk when I talk to you.

Igår.
Sista dagen på brandkåren, väldigt drygt, men vi fick rökdyka som var ganska coolt iallafall.
Skönt nu att slippa gå upp kl.7 och åka buss i en halvtimme och sen börja jobba och skräpa ner naglarna och bli svettig :)
När jag kom hem gick jag återigen raka vägen in till sängen och lade mig och sov i ett par timmar. Sen gick jag upp, tog en dusch och åkte in till stan för att åka tillbaka till skoghall, typ. Men vad gör man inte för en extra timme med den man älskar mest? Gjorde mig iordning och när vi kom hem var det fullt ös.
Darmin, Loubna, Stelios, Judith, Faisal, Vedad, Sofia, George, Jannis och Jag, skulle ha grillkväll. Blev en väldigt lyckad kväll. De flesta drog ut men jag, Jannis, Darmin och Loubna och Gorgeous George stannade här, and we had a really great time with some dancing. Lite greek, bosnian and kung fu style.
Idag.
Hade en helt underbar morgon. Popo.
Gick upp, vaxade ena benet sen tog vaxet slut. Gick till ICA köpte mat.
Gick hem, tippade trav och kollade på det hela dagen, fick sex rätt. Yeash.
Tog en powernap, och det hette också ena hästen vi spikade. Hoppade in i duschen, gjorde mat, nu har vi precis ätit, tacos, så nu ser vi på film, som är rätt dyngrolig hittills iallafall.
På måndag börjar jag jobba igen men det har varit riktigt skönt med helg och the best part is that jag har en dag kvar. Awi.
Nu ska jag diska.
So long.
We'll talk when I talk to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0