Fias nattliga bloggstund.

Idag har det varit tisdag och jag har inte gjort så mycket jag velat i skolan. Vi redovisade matten iallafall så att den är ur världen.
När vi slutade skolan kom Vedad och hämtade oss så fick vi åka med honom till stan och på vägen dit hade vi skitkul. Jag och Dalal hänge ut från rutan och skrek till folk "SNYGG MÖSSA" och "NÄMEN TITT PÅ KOSSERA!" Ja, det var uber.
När jag kom hem klippte jag mig, och det blev skitbra, tycker jag iallafall, hihi. Och Jannis. Och Darmin faktiskt också.
Sen kom Jannis och hämtade mig, och när vi kom hem klippte Darmin Stelios. Det var också ganska kul. Sen gick vi ut med Smaro, så skulle vi gå hem till Darmin, på vägen kommer det ut en aspackad eller påtänd man från skogen och frågar typ Jannis vilket vädersträck han är på. Haha. Blev fan rädd där. Helt psyko var han verkligen. Sen skulle han gå, men vinglade tillbaka, och frågade Jannis vad han hette och grejer och Jannis bara "Martin" haha. Sen gick vi upp mot husen där Darmin bor och då tänkte mannen komma tillbaka mot oss, men så la han sig ner på marken typ 50m ifrån oss och gjorde armhävningar. Helt psyk verkligen!
När vi kom till Darmin hade han snaggat klart Stelios och han blev jättefiiiiiin!
Sen gick vi till Pekås och köpte godis, gick hem till Jannis och Stelios (och mig, haha) så satt vi och satt lite. Effi blev jättearg på Stelios för att han hade snaggat sig. HAHA!
Jag och Jannis åkte och spelade bingo. Vi vann 100kr på jacken och sen 200 på sista spelet, gött dä. När vi kom ut från bingon snackade vi med en dam som hette Rosmarie, hon var lite drgaen och störtskön! Pillade i mitt hår och grejer...
HAHA, mest lol, jag och Stelios knockade varandra nyss, och han fick jätteont, tihi that's my hemliga knep. Eller nåt.
Okej, imorgon är den onsdag och träning, wish me good luck!

Idag vill jag ge en puss till Stelios och Effi, hans mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0