Pokerface

Fyfasiken alltså, walla fett skön dag.
Idag var min baby ledig så jag spenderade ganska mycket tid med honom, och så Vedu och Sarche. Helt jävla underbart. Vi åt glass först, jag dom och Stelianus på bk. Sen åkte vi till bingon med fölket, sen drog jag, Jannis, Effi och Smaro till bergvik och käkade glass och kollade på rikemanshus.
Sen åkte vi till Vedo och drack lite affe. AFFE NINI.
Sen gick vi till Reko och Faisal, lirade poker och GISSA vem som vann, jo JAG :) Haha. Törligt stolt.
Sen nu, är vi hemma.
Saknar min mor för jag fick massa sötissms av henne.
Nu ska vi äta, sen plugga, sen... mhmmmmm...
PAPAM SLAM.
Älskar dig hunnybunny!
Och det finns verkligen underbara männsikor här i världen.
PUSS PÅ ALLA SOM JAG TILLBRINGAT DENNA VACKRA TISDAG MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0