Snoppsnack,

Innan jag berättar om dagen måste jag först nämna den berömde ägg-makaren, Stelios Keskinidis. Han gör dom godaste äggen, och då menar jag verkligen best ever!

Idag, söndag, gick jag upp när Jannis åkte till jobbet, och satte mig och pluggade riksdag och regering. När klockan blev två, träffades jag Loubna, Sara, Dalal och Nora vid torget, för att vi skulle till Wayne's.
Det var supertrevligt och jätteroligt!
Vi började prata om en roadtrip när jag tar mitt körkort, lätt värt.
Sen blev det en hel del snoppsnack också, det var höjdpunkten. Fyfan vad jag garvade.
När vi var klara där gick vi till Bingopalatset för att säga hej till Darmin, Jannis och Vedo. Sara och dom andra chicksen stack och jag spelade på jacken, vilket inte gick något vidare. Skräll.
När jag och Jannis kom hem somnade jag.
Nu sitter vi här och jag ska göra klart de sista frågorna så kan jag pusta ut sen.
Tack älskling, som renskrev arbetet, very kind of you.

ÅH, vilka snygga skor jag såg idag.
Under veckan blir det at redovisa några grejer i plugget, sen är jag NÖJD SOM FASIKEN.
Sen ska jag skicka in en jävla massa jobbansökningar och vara klar med allt.
Fredag ska bli såå roligt, en kväll med brudarna hos Loubie. Plus, att Sara fyller år.

Jag vill:
- träffa Julle
- börja träna
- bli klar med allt inom skolan
- börja jobba
- få sommarjobb i Kd.
- åka till gbg med Jannis
- köpa skor
- gå ut
- sova, vilket jag ska göra snart.
TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0