Asian haircuts

Jag vill ha en ny frisyr!
Jag är den mest lata med att fixa mitt hår, speciellt på morgonen innan skolan, det händer ytterst sällan. Ligger hällre och gosar med Jannis ett par minuter extra, hihi.
Jag vill ha en frisyr som är snygg, lätt att fixa vardagligt och som går att fixa råsnygg på fest. Just nu har jag helt snöat in på snygga asiater och Linday Lohan's med ganska mjuka frisyrer. (Som förövrigt är rätt fräsha så att dom passar i typ allt.)

någon blandning mellan den dessaoch denna  den här frisyren, fast i denna färgen tyyp

Nu kom Sara och Nora hit.
Vi ska nog få tummarna ur våra söta rumpor och redovisa matten snart. Sen är det lunch och efter lunchen ska jag ha redovisning i Engelskan, om Nya Zeeland.
Idag ska vi försöka röra på oss lite också, genom att spela pingis eller badminton, kanske tennis eller squash. Det är couple against couple också så det kommer bjudas på blod, svett och tårar i eftermiddag. Haha.
Nu ska vi ner till Simon.
Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0