Tjock fin väder

Tjofadderullantvåfingrarifiolen!
Igår var det fredag och efter mycket strul så fick vi till slut våran efterlängtade tjejkväll. Vi var hemma hos hos mig, så det var jag, Sara, Nora och Dalubill. Kvällen blev väldigt lyckad och vi hade skitkul. Vi förfestade typ hemma hos mig, sen drog vi till Arena. Det var iallafall jättemysigt. Love you guys.
Jannis och Vedo kom och hämtade oss från Arena och vi åkte hem till mig. Där satt vi och snackade en stund innan vi gick och la oss.
Idag vaknade vi runt 11, Sara och Vedomedo åkte hem till Sara och fixade lite, sen åkte vi till Skoghall. Jag och Jannis satt bak tillsammans och det var så tjockt skönt väder, och vi liksom GLEEED fram. HAHA, Stelios ;) det kändes som att vi var på värsta roadtrippen typ, helt jävla underbart.
När vi kom hem tog jag, Jannis och Stelios med oss Smaro och åkte till Mariebergsskogen och kollade på massa djur. Det var supermysigt verkligen. Sen åkte vi till BK och köpte glass och käkade. När vi åkte tillbaka hem mötte vi Sara och Vedo vid Bingon, så spelade vi i typ 40min. Blev typ fullsatt när vi alla kom in, haha. Vann 100 kr, som vi bestämde att lägga i en "bingopott" haha. Sen åkte vi med till Vedo och där är vi nu. Grabbarnagrus är ute och går, men jag och Sara pallade inte, så vi stannade här. Sen blir det nog film och chill. Skulle träffa Julle men har inte hört något från henne och min mobil är helt paj vilket suger stenhårt.
Snart får jag mitt nya simkort, så att jag är kontaktbar för världen igen! :D Haha.
Nu ska jag vara en smula lite mer social.
HARE
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0