Dubbeldejt.

Torsdag: Jag, Sara, Vedad och Jannis var på Alfie och käkade. Maten, sällskapet och stämningen var perfekt! Dubbeldejt, supermysigt!
Fredag: Ägnade hela dagen åt mig själv i solen. På kvällen hjälpte jag Jannis på jobbet, sen åkte vi till Sara och Vedad på en kopp kaffe.
Lördag: Var i Edsvalla och grillade, som var hur gott som helst! Sen åkte vi till Nora som hade grillfest, där var bland annat May, Magnus, Jocke, Nora, Romina, Sara, Stelios, Vedad var. Vi var där ett tag, sen åkte jag, Stelios, Jannis, Vedad och Sara till Haga och köpte lite bärs, sen åkte vi hem till Sara, som var home alone, och satt ute på hennes altan och chillade. Pratade om allt mellan himmel och jord, och till och med lite utanflör himmel och jord.
Söndag: Jag, Sara, Effi, Thios och Thia spelade storbingo. Jag och Sara var på bingon från kl. 2 till 9 på kvällen. Jag vann 2000kr som gick till potten, så nu har vi lite och spela för.
Måndag: Pga ont i magen gick jag inte till skolan. Vid kl.2 gjorde det så ont att jag blev jätterädd, åkte till akuten, men det var ingenting som väl var.
Tisdag: Fortfarande ont i magen, så det blev ännu en dag hemma. På kvällen spelade vi bingo, vilket gick jävligt bra. Min älskling vann 1000kr PLUS, DVVVVDVVVVVVDVVVVV. I love bingo. We love bingo. DVVVDVVVDVVVV! Köpte trosor med Loubna också, på rea, men dom var nice! Fick också reda på att jag ska provjobba på måndag, GÖTT!
Onsdag, idag: Kände mig lite dålig imorse, men pallrade mig till skolan vid tio ändå. Snart har jag muntligt nationella i Engelska med Sara. Sen ska jag till Bergvik och plugga på Jannis jobb och vänta på att Sara ska sluta så ska vi spela bingo. AWIE.
Torsdag, imorgon: Plugga och chilla. Kanske lite bingo?
Fredag: Brorsan och Jennie kommer från Göteborg. Ska på stan med Jennie och sen blir det lite mys och spel på kvällen.
Lördag: Fira båda mina underbara bröder som fyller 15 och 22.
Söndag: Plugga? Bingo bingo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

På torsdag ska vi faktiskt till Carola och Pavlos.

om det stavas så där :D Thia & Thio ttihihii

2009-05-06 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0