Hurgada, Hilton long beach.

Ja, det är vårat nästa mål. Egypten. Igen. Jag, Sara, Jannis, Vedad och förhoppningsvis Stelios och Simon.
24 nov, dagen innan min och älsklingens ett års dag, så åker vi, förhoppningsvis!
Nu blir jag ännu mer peppad till att jobba.
Skulle verkligen gör typ allt för att bjuda Jannis på detta, men vet att det är omöjligt för mig, men kan ju iallafall försöka hjälpa :)
Åh, jag längtar så himla mycket!
Men just nu längtar jag jävligt mycket tills Grekland.
Som ni hört förr, så åker vi 15juni, och kommer hem 1juli. Det ska bli riktigt nice. Jag tillsammans med min älskling :)
Livet med ett jobb, trots att det ibland blir jobbigt, så är det så himla värt och gör livet så himla underbart!
Aaaa, jag är glad.
Men känns som att jag håller på att bli sjuk :( vilket suger..
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska jobba sen eller inte, men mår faktiskt inte alls bra.
Längtar efter min baby också :) Puss på dig my love. Det är du som får mig att skina som den gingern jag är! Haha.
Aide, chiao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0