Hus & Hem

Jag har fått jobb! Och yes, jag är överlycklig eftersom dom första arbetsdagarna verkligen har gått hur bra som helst. Första dagen som jag gjorde i onsdags, fick jag 93kr/h, i helgen är det bara provisionsbaserat och på lördagen då fick jag 700 och på söndagen fick jag 625, idag fick jag maxlön 144kr/h vilket var jävligt gött. Hoppas verkligen att det rullar på såhär.
Ja, har inte gjort mycket under helgen, förutom jobbat och tagit hand om näst intill medvetslösa ungar.

Jag längtar verkligen till den 15juni då vi åker till Grekland. Vill åka NU NU NU! Helst... :)

Vi är lediga ons, tors, fre, och jag ska jobba. Sen i helgen fyller Nora år, så då ska vi fira henne, plus att jag ska jobba. Så det blir nice. En ledig dag denna veckan. Åh, va skönt det är att kunna säga så!
Vet att det inte är höjdarjobbet nr.1 men jag är jävligt glad ändå.
Tack o hej. Leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0