1 ÅR MED MIN ÄLSKLING

HALLÅ HALLÅ, DEHÄR Ä ETT TJUTVÅ!
Godmorgon!

Har inte varit i skolan sen i måndags men nu är jag här! Dock ska jag gå ganska mycket tidigare eftersom jag ska till tandläkaren idag.
Förra gången när jag skrev min önskelista så var den ganska tunn, men nu när juletiden närmar sig sakta men säkert så ökar också min önskelista, mouhaha. Men nu är det ju så att jag faktiskt har blivit en stor liten flicka, så jag förväntar mig inte direkt att tomten ska komma med hejdundrans mycket julklappar. En egenskap jag är nöjd med hos mig själv är att jag är väldigt tacksam och uppskattar saker och ting!

ÖNSKELISTA TVÅ:
- Presentkort
- Ipod nano (den nya med kamera)
- Skor
- Converse väska

Ja det var ju lite mer än sist iallafall.
Men ipod är nog bara att glömma, så jag har planer på att köpa den till mig själv i födelsedagspresent! :) HIHI.

Idag har jag ganska mycket att göra så det ska jag iväg och göra nu, men först och främst ska jag berätta om igår och igår, ONSDAG den 25de NOVEMBER 2009 hade jag och Jannis ett år. Vi båda jobbade så det blev ju inte en direkt höjdardag, men det lilla vi var med varandra så var det ändå speciellt. Imorgon, om Jannis inte måste in till sjukhuset så ska vi fira.
Bo på Plaza
Käka middag på Alfie
Ta en drink
Bada jacuzzi
CENSUR
Ja, men hur som helst så vill jag iallafall tacka min underbara älskling...
Tack älskling, för (trots många motgångar) det absolut underbaraste året i mitt liv. Du betyder så otroligt mycket för mig och som du vet, så gör jag nästan allt gör dig!
Det kommande året nu kommer medföra en hel del förändringar och prövningar för oss. Prövningar som jag faktiskt tror att vi är menade för att klara. Jag hoppas verkligen att saker vid sidan av, också faller på plats. Det kommande året nu är lite av ett "upp till bevis" men så stark som våran kärlek är till varandra, nu fortfarande efter ett år, när vi spenderat mer eller mindre VARJE dag tillsammans, så borde det inte vara en match. Jag älskar dig Jannis. Med hela mitt hjärta.

ÖNSKA OSS LYCKA TILL? :D

Vi hörs på lördag och då kommer Chrille och Jennie hit, AWI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0