ÅRETS HIGHLIGHT

GODERAFTON!

Jahapp då var har jag upplevt årets highlight.
Jag och Jannis spenderade fredagsnatten på Plaza i världens skönaste säng!
(Jag shoppade också lite.)
Vi var på Alfie och åt köttets lustar, som var hur gott som helst! Alfie är verkligen ett ställe att rekomendera för er som inte provat :)
Sen gick vi till hotellet och tog en drink.
Sen gick vi upp på rummet och gosade.
Sen från ingenstans gick vi till Burger King och köpte pomes med hot cheeze och chili cheeze MMM (L)

Det var en sjukt underbart natt och som sagt LÄTT årets highlight!
LÄNGTAR TILLS VI FIRAR TVÅ ÅR :D

Idag har jag jobbat, gick rätt ok.
Sen har vi sett på film med Steljo, Judith, Sara, Vedo och lite Senada :)

Nu blir det att snutta kudden!

(JUST DET! (kanske lite tråkig info för vissa) men det gick jättebra på engelskagrejerna jag lämnade in, VG på allt! Feels good!)
IMORGON SKA JAG TILL FARMOR OCH FARFAR!
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0