Efter regn kommer solsken.

Hej!
Längesen!
Har helt enkelt inte haft tid!

Nu har det hänt ganska mycket!
Förra veckan tecknade jag och Jannsis ett årskort på Njoy, där vi ska försöka att träna iallafall två gånger i veckan. Denna månaden är minst sagt hektisk!
Vi ska försöka ha två gympass, som Robin satt ihop åt oss som känns jättebra, och sen ska jag försöka ha ett grupp pass i veckan, och ett yogapass, men hinner jag med det är jag supernöjd!
Hade vårat första träningspass i onsdags, igår alltså, har träningsverk idag, men inte allt för farligt faktiskt. Har varit sjuk idag, men om jag mår bättre imorgon så blir det träning imorgon också.
Har jobbat måndag, tisdag och onsdag. Nu är jag ledig och imorgon också. Sen i helgen blir det jobb. Måste ju ha till julklapparna :)

Hm.. vad har hänt mer..?
Var hos pappa, och åt middag i söndags.
Jag måste börja planera lite jag, inför kommande födelsedagar och julafton, årsdag och grejer... Har massa roliga saker att se fram emot, men just idag är jag ändå inte glad för fem öre.

Jag måste börja ta tag i saker och ting. På riktigt.

Nu ska jag pysa.
Ha det så gott allesammans.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0