Grattis Omar!

Hejhej.
Jag är sjuk.
Snor. Feber. Kallt. Huvudvärk. Sugen på glass och förlorade på v64.
Skulle ha jobbat idag, men det är ju inte det lättaste när man är sjuk.
Nu ska vi se på film.
Imorgon är det eximination i matte, nästan så att jag ser fram emot det...
Plus imorgon, plugg plugg och plugg.
Idag ger jag en speciell hälsning, till Jannis.
"Jag älskar dig, så mycket så jag spricker typ. Du gör mig gladast och lyckligast på jorden samt att du har en alldeles helt underbar familj som betyder så otroligt mycket för mig!"

Träffade godingarna Joline och Hasna idag. Var sjukt längesen! Måste bli något styrt snart så att man får ordning på torpet.
Nu är det filmdags.
Adjö och önska mig lycka till imorgon i matten.
JUST DET. GRATTIS TILL OMAR SOM FYLLER ÅR IDAG, VÅR NÖRSKE LILLE GUTT! Och grattis Dalal som fyller 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0