Harry Potter



Harry, våra tiders kult.



I torsdag var jag på bio tillsammans med Johanna, Angelica och Carro och äntligen gick vi på Harry Potter och dödsrelikerna del. 1.
Jag hade förväntat mig ett trollkarlskrig utav dess like, men blev lite besviken eftersom det här visade sig att vara lite utav en "filler", men för att vara just det, så var den otroligt bra.
Nu längtar jag otroligt mycket till del två. Då kommer jag förmodligen att få den action jag vill ha från Harry och hans vänner.

Carro berättade att det finns en Harry Potter box med alla böckerna på engelska, så den har jag nu önskat mig när jag fyller 20 år. Så himla perfekt eftersom jag alltid velat läsa böckerna, men jag hatar att läsa på svenska, så nu kom ju Carro med den här ubersmarta lösningen och då kom jag på att jag kan önska mig den i födelsedagspresent.



HOPPAS DEN BLIR MIN!
Om inte, kommer jag att göra den till min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0