Julavslutning



Jag har varit på mitt livs sista julavslutning i grundskolan. Det fick mig att känna mig ung. Fräsh. Dagen började med att jag försov mig. Dagen fortsatte sedan i samma underbara stress, tills dagen sedan slutade.
Vi tog adjö av våran mentor som har valt att kasta in handduken.
Jag missade själva showen men jag fick iallafall ta juladjö från mina lärare och fira den sista julavslutningen med flickor som verkligen har tagit sig en plats i mitt hjärta.

Det blev lite shopping och ännu mer stress.
En liten lunch med pappa och lillebror på stan.
Sen Grums och förfest och cinZano.





Maria tappade bort sin telefone men hittade den igen. Det gjorde så att kvällen inte blev så bra till en början men desto bättre när hon fick tag på den och man förstod att det faktiskt finns ärliga och fina människor i världen. Grums. Tack till den människan.
Jag drack ett underbart moserande vin som heter CinZano och vi gjorde oss i ordning tillsammans och myste. Jag älskar mina tjejer.

Den här kvällen blev tyvärr misslyckad så fort vi kom in till stan. Jag hatar Karlstad. Grums är bättre. Men den här kvällen bjöd även på den vidragaste kylan jag någonsin smakat på. När vi stod i kön in till Ankan så trodde jag att jag skulle svimma för att jag frös så mycket. Till slut kom jag in, men inte resten utav gänget så jag fick en öl utav en trevlig grabb och sen satt jag och pratade med några arbetskamrater samt gamla skolkamrater och sen åkte jag hem. Pappa kom och hämtade mig och som tack hjälpte jag honom att montera våran nya diskmaskin. Sen blev det kvällen. En tidig kväll.

Förfesten var iallafall bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0