KINGWINGS



Har precis kommit hem efter ett ganska så lugnt arbetspass mellan 23.30 - 03.00. Satt kvar och åt chili cheeze, king wings och hot cheeze och pratade i en hel timme efteråt. Därför tycker jag mycket om mitt jobb, för att jag tycker om dom jag jobbar med!
Imorgon är det fotboll som väntar med dom också, det ska bli hur äckligt kul som helst!

Egentligen borde jag inte göra något annat än att vara hemma och plugga, och det ska jag göra också faktiskt. Ska inte vara med och spela allt för länge för sen är det också dags att fira min mamma och mina två morbröder som fyllt år allihopa på en gång. Det ska också bli kul!
Fick ett extrapass idag också, så på söndag ska jag jobba från 11-19.
Jag ska verkligen försöka dra på NOS nu det sista innan vi åker, för nu är det bannemig inte länge kvar!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0