1 år och 2 månader

Go kväll!

Kom nyss hem från jobbet, där det inte gick så bra, men efter en lyckad helg så är det inte mycket att snyfta för.
Jahapp... det blev ingen beställning av skor, så jag är lite ledsen, men det är pga andra planer. Men vi får se vad som händer. Köpte en liten surprice till min baby också, det han gillar mest (?) - Calvin Clein kallingar.
Sen lite annat smått och gott också.

Imorgon är det skola, och kanske jobb, annars blir det träning. Och hårdträning isf, för nu har jag varit lite lat den senaste veckan. Skulle också vilja hinna med att åka till pappa och Agnetha.
Japp, vi får se hur det blir.
Nu ska jag sörja min icke beställning med lite utav min favoritchoklad.

Sorry för ett riktigt tråkigt inlägg, men ni får ett smaskigare imorgon. BRA VA? Haha.

Nu blir det 1 år och 2 månaders mys med älsklingen min.

GOD NATT & SOV GOTT!





ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!

Jahapp, lite sen till skolan idag, men jag är så glad så jag bryr mig faktiskt inte idag.
Igår kom jag på vad Jannis ska få av mig på Valentine, och jag ser fram så sjukt mycket emot och se hur han kommer att reagera!

Idag ska jag beställa skor också, men inget ljubel förän det är 100% säkert.
Så ska jag jobba också, vilket inte är lika roligt att se fram emot, eftersom jag har jobbat hela helgen, men sånt är livet! Så, nu ska jag slänga in en tvätt, och göra i ordning i rummet, som ser ut som en svinstia. Sen blir det in till stan! Vi hörs väl lite senare då.

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i exakt ett år och två månader, tack för denna välsignelsen säger jag bara. Helt underbart. ♥

ΦΙΛΑΚΗΑ
CIAO CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0