20 januari, onsdag

HEJ IGEN!

Nu besvärar jag er verkligen, men jag har inte så mycket att göra så jag jan väl lika gärna dela med mig utav mina tankar här.
Snart ska jag göra mina fötter fina och goa, med hjälp av mitt nya underbara fotbad.

Never knew, I could feel like this, it's like I've never seen the sky befoore. Want to vanish inside your kiss every minute, I want you to hold me in your arms, forever and ever. Every day I'm loving you more and more. I can say for sure now, that our love is worthwhile. It's a little bit funny this feeling inside, that I feel like I'm only a half of myself without you. Let's keep our love alike a wirework, and let's fight for it when we need to, cause I can tell you baby, it's more then worth it. It's the love of our lifes.
Jag älskar dig Jannis!

Jag fick en sånhär lycklighets känsla, jag menar, hur kan man undgå att få det när ens pojkvän bjuder ut en på antingen fin-middag eller drink + våran favorit resturang BK?
Det är det... som är tjusningen i ett förhållande, när man har varit tillsammans så länge som vi har, att man känner varandra ut och in, så man vet precis vilka punkter man ska trycka på för att "tillfredställa" sin partner, och jag kan verkligen säga det, att min underbara partner, kom som en ängel från åvan. Han har allt jag någonsin önskat. Min drömprins :)




Nyårskyssen, and it felt sooo good.





GO KVÄLL!
(I have an addiction)

Jag har gått runt nu i ett par dagar och inte riktigt känt mig pigg och kry, och idag, på idrotten bröt det nog ut, det som låg och väntade på att attakera.
Jag gick hem lite tidigare från skolan för att försöka piggna till, men icke sa nicke. Blev bara värre, hmm..?
Så när klockan blev fyra ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig, och det suger eftersom jag verkligen behöver de dagar jag har!

Stelios sötispinglan väckte mig och hade gjort té och hans famous eggs <3 Men jag tog bara en kopp té.
Så nu har jag suttit och kollat på skor.
Har hittat världens bästa sida tror jag. Billig och bra :)  Tack till Lojjan som tippsade om den!

jag är bara HELT såld!

Jag är verkligen helt och hållet såld!
Tänkte beställa på måndag, men eftersom jag vill testa hur dom sitter och så, eftersom jag aldrig beställt från den här sidan förr, så beställer jag ett par till att börja med.
I HAVE AN ADDICTION - SHOES




GOD MORGON!

Sitter nu i skolan efter en rätt så mysig med också rätt så jobbig morgon. Jag ställde klockan på 08.00 men kom inte iväg till bussen förän 09.20. Jag har fruktansvärt svårt att gå upp på morgonen och Jannis gör det inte lättare när han verkligen ber mig att ligga kvar och kramas.
Det var en väldigt mysig morgon med mycket puss och kram, and i really like that.

Nu ska vi ha idrott med styrkepass!
Så vi hörs väl efter det. 
Har ju shoppat en hel del nu det senaste tiden, men suget finns fortfarande där! Speciellt när man sitter och klickar runt lite och hittar saker man skulle kunna göra nästan vad som helst för. Men nu är det idrott ja, adjö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0