En helt vanlig dag

Nämen tjenare tjenare!

Jahapp då var den lediga dagen över då. Känner mig bättre idag, men så fort jag går så blir jag anfådd eftersom jag inte kan andas med näsan. Idag har det inte hänt speciellt mycket. Har strykit kläder och kollat på kort, sen kl. 17 började jag jobba. På jobbet gick det bra, men jag hade sån himla otur hela tiden! Var verkligen ett enda sälj från högsta bonus på alla tre passen, ÅH! Men det känns iallafall skönt att jag jobbade.

Jag är så himla himla sugen på att åka utomlands! Vart som helst (nästan). Men jag håller på att spara nu, så förhoppningsvis så blir det en all inclusive-resa i en vecka innan skolan slutar, så kommer vi vara hemma under sommarlovet och jobba, och sedan i Augusti åka till Grekland. I hope... Jag tror att mitt största intresse är att resa. Mitt intresse för skor är liksom mer ett beroende.



Japp, underbara minnen detta, från Grekland -09 tillsammans med min älskling.

Men men, nu ska jag käka lite, sen blir det natta!

GOD NATT & PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0