nJoy it

Hejsan allesammans!

Jahapp, dagen har gått väldigt fort, som vanligt när man är ledig. I skolan gjorde jag ett halv arbete och inte mycket mer. Sen åkte jag, Sara och Vedo till IKEA. Hittade en soffa jag vill ha när jag flyttar, och en filt samt fina och passande kuddar till soffan, som förövrigt är en bäddsoffa.

Sen åkte vi in till stan, där vi träffade min älskling, så satte vi oss på Wayne's där vi hade rätt heta diskutioner.
Sen gick jag och Jannis på stan en sväng.
Jag köpte två halsdukar, ett svart linne och ett par enkla svarta leggins. Sen köpte Jannis ett par träningsbyxor och en träningströja till mig som han lovat, tack så mycket babe! ♥

Vi åkte hem och käkade, och åkte sen direkt till nJoy och tränade.
Jag körde kondition nästan hela passet. Först en halvtimme på löpbandet och sen 20min i crosstrainern, och yttligare fem minuter på "trappan" som jag kallar den. Sen körde vi också mage, som vi gör varje gång. Jag känner mig jättenöjd verkligen! Det känns att man gör framsteg. Så på fredag nästa får vi se om det kanske blir spinning. Blev så sugen när Lojjan skrev att hon hade varit på det.

DAGENS/VECKANS LÅT
Taylor Swift - Love story

Imorgon ska jag jobba.
På torsdag ska jag spela antingen biljard eller bowling med pappa och lillebror.
På fredag åker jag, Jannis, Sara och Vedo till Branäs.

Har en del att se fram emot!

SOV GOTT & DRÖM OM NÅT FLÅTT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0