Nyårslöften

Hejhej!

Idag har jag vikt alla mina kläder och fixat i min byrå. Sen har jag skalat potatis och inte gjort så mycket mer faktiskt. Fick min mens idag och jävlar annamma vilken smärta.

Jag har nog inte skrivit om mina nyårslöften än, men de är iallafall
- INGE mer smoking, över huvud taget och hittills är det lyckat
- äta frukost (första gången jag bröt det idag för att vi gick upp så sent)
- träna 2 ggr/veckan (det har jag inte gjort än)
- äta godis/chips endast en gång i veckan

Jag ska uppdatera så mycket som möjligt om hur jag lyckas med mina löften. Har aldrig varit så seriös med dem, som jag är i år.
Nu ska vi åka och träna. Kommer nog bli ytterst lugnt, men mycket kondition iallafall. Mitt projekt denna månad ska vara... mage och rumpa för på de delarna har jag lagt på en hel del.
Hörs sen, kanske lägger in nåt foto från träningen :)

HALLOJ IGEN.
Visst känns det väl ändå alldeles underbart efter träning? :) Känner mig helnöjd nu! Det var som sagt lite slapp körning idag, men det rullade ändå på helt ok tycker jag. På crosstrainern och löpbandet bara, brände jag bara där, 200kalorier, och det känns skönt, en bra början iallafall.
Efter träningen provade jag och Jannis en väldigt dyr "energidryck" som heter firefly, men den var god! Och ett mellanmål med yoghurt, blåbär och pistagenötter i en go mix, ja det funkade bra!

Men nu ska vi äta.
Och sen blir det bio! 2012, har längtat efter att se den.
Jag ska inte äta chips eller godis, inte ens less fat, men naturgodis blir det iallafall. Det händer ju inte direkt varje dag att jag och min älskling går på bio :)
Ska dock bli lite konstigt att gå själva, vi brukar alltid vara med Sara och Vedo, men dom jobbar så dom kunde inte följa med.

JUST DET. Jag vill prenumerera på en tidning, men jag kan inte bestämma mig, VeckoRevyn eller Cosmopolitan?
Help please.

Aide filakia ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Älskling

jag vet vilken tidning du kan prenumenera på, JANNIS TIDNING ALLT OM HUR MAN SLUTAR BLOGGA :D AAA WAOW =) aaa å sen finns det en massa om vilka ställningar vi komme rha varje dag =) AWIIIIIIIII LOVE U DARLING

2010-01-04 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0