SOL, VIND & VATTEN

God morgon, god morgon!

Sitter i skolan, har nyss haft spanska, där vi mest satt och pratade om hur det var i högstadiet, om hur rädd man var i början på gymnasiet osv. Men det var tider det... Jag är verkligen glad för vad jag har idag, och för vem jag har blivit, men jag är också väldigt glad för vad jag har haft.
En historia minst sagt värd att berätta. Men den är lång, så den ska jag inte ta idag, men någon dag ska ni få höra. Man blir ju lite sentimental. Speciellt när man samtidigt lyssnar på veckans låt Lifehouse - Broken.

Satt och kikade lite halvsnabbt på solbrillor. Det kanske inte är så aktuellt just för tillfället, men snart är det vår, och dom kommer det vara prio nr. 1 i väskan eller på halsen!
Jag ÄLSKAR ju verkligen solbrillor, och speciellt dessa just nu...
 
Just nu går det inte att ladda upp bilder, därför ger jag er länkarna till hetaste brillorna just nu.

Nu är det P/L som gäller, och sen ska vi till Nora och kolla hennes lägenhet.

HÖRS SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0