SÅ ATT NI VET

HEJHEJ OCH ÅTER HEJ!

Såhär är det, min dator är lite trött på livet, så DÄRFÖR kan jag inte skriva om hur underbart det faktiskt är just nu, men jag LOVAR att jag ska försöka blogga från Jannis dator vilket innebär att ni inte kommer kunna att få ALLA OTROLIG ROLIGA OCH VIDEOS OCH FINA BILDER, men så många som möjligt.

Ni och jag, har mycket att ta igen...

- Sushi med Lojjan
- Stockholm med brudar jag gillar
- Skolavslutning
- Studentfest på nöjes (som var det mest galna jag varit med om dessutom)
- Bryggsegling med LLL och massa annat nytt, härligt folk
- Myspyskväll med Jannis och egengjord rosépeppargryta

finns förmodligen mer, men detta dök upp i mitt huvud nu och är sådant som får dyka upp i huvudet när jag vill tänka på något skoj.

SÅ ATT NI VET...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0