Kreta, here we come

GO KVÄLL!

Har sovit en stund, som var hur skönt som helst.
Snart är det vår, och därför har jag uppdaterat garderoben med lite vårkläder. Två jackor, en beige trenchcoat och en superfin (precis en sådan jag letat efter) jeansjacka och ett par supernice solbrillor! ♥

Snart borde jag också uppdatera min bikinilåda lite också, eftersom jag och min älskling alldeles nyss bokade resa till Kreta den 20-28:de Augusti! JIPPI!
Tyvärr eftersom jag inte vet hur det blir med sommarlov och sånt, så måste vi vänta hela sommarlovet, men på ett sätt är det bra, eftersom det är varmast då!
Men ÅH vad det ska bli underbart. Orkar inte längta liksom. 




Jag och min älskling i Kilkis, Grekland 2009 med min favoritsaft och min favoritfrukost!

I'M DOING THE HAPPYDANCE!

Nu ska jag städa och duscha och lite snabbt fixa det jag ska ha på mig imorgon!

PUSSEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0