16 år, och tiden går alldeles för fort

HEJÅHÅ!

Idag är det den 13de maj och min älskade lillebror fyller 16 år!

GRATTIS MIN LILLA PLUTTASK! ♥



När du föddes på BB i Karlstad 1994 den 13 maj, var jag så svartsjuk så att jag till och med frågade din barnmorska om jag kunde få lämna dig där, om jag hämtade dit din säng. Det slutade med att du följde med hem och under åren har vi verkligen haft våra goda och mindre goda stunder.
Jag är din storasyster, vilket innebär att du är min som jag brukar kalla det - pluttask, och jag har älskat dig sedan sekunden du ploppade ut från mammas mage.
Jag skulle helst vilja skydda dig från en grym värld, men istället väljer jag att finnas vid din sida, oavsett vad och mig kan du också prata med, oavsett vad, om vad som helst.
Du är min lilla skatt Daneman. "Lilltå, tåta, ebbalotta, senaknota, hubbekubbe."

Jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0