Alfie i mitt hjärta

HEJÅHÅ!

Sitter på jobbet nu och sen vi åt så har det gått riktigt dåligt.. Usch, men genrellt över helgen är jag nöjd.

Igår så var jag och åt middag på Alfie, tillsammans med pappa och Agnetha. Jag åt en sjukt god pasta med vitlöksmarinerade shrimps och ett glas vitt vin som också var gott! Supertrevligt hade vi det verkligen, tack så mycket pappa!

GRATTIS till pappa och Agnetha som igår hade 6 år som gifta ♥

Och eftersom dom hade det, fick jag och Jannis igår dricka supersmaskigt bubbel som dom köpt på en vingård i Italien nu när dom var där.

GRATTIS MAMMA, PÅ MORS DAG!

adjöss

Kommentarer
Postat av: lojjan *svar på kommentar*

Tack så mycket!

Ja det är klart du får* (det skulle vara med i mitt projektarbete) men nu kom jag precis på att jag själv kommer ju gå på balen då ju, så jag har nog fullt upp med mig själv men isåfall får man börja väldigt tidigt! :O ha en heldag liksom*

2010-06-08 @ 20:48:55
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0