frappe <3

HEJ PÅ ER ALLIHOPA!
Äntligen är det fredag och hittills har det verkligen varit en uberduber dag! Började med att Lojjan hade idrottslektion, som var väldigt rolig! Älskar verkligen tävlingar!
Sen gick jag och Jannis och käkade lunch på Freden, som självklart var hur gott som helst! Blodig pepparbiff, kan knappast bli bättre. TACK BABY! ♥ 
Sen åkte vi till skoghall och köpte färska munkar som vi nu har ätit tillsammans med iskalla frappé
Vi har också haft grekisk-lektion i typ tre timmar så nu gick jag in och anmälde mig till en grekisk språkkurs på medborgarskolan som börjar i September, så nu har jag ÄNNU något att längta till.
Ringde nyss till Jannis söta mormor och var lite maisa till henne också, genom att prata grekiska, haha.
Nu ska vi till mamma där vi ska käka revbensspjäll och dricka backardybreezers och spela spel och ha superkulomys!
Hoppas ni får en bra fredag, cause i will!

Kommentarer
Postat av: lojjs*

Åh jag skulle också vilja gå en grekisk språkkurs! vad roligt! Vilket steg?

2010-05-29 @ 08:17:25
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0